nedeľa 23. septembra 2018

"čím viac sa snažím nájsť, tým viac som stratená."

čím viac sa snažím nájsť nás, tým viac sme stratení.
dokonale opísaný náš vzťah jednou vetou. sociálne siete môžu dať človeku veľa, pokiaľ sleduje správnych ľudí. nachádzam sa v inšpiratívnych slovách mnohých, upokojuje ma, že to, čo prežívam ja, prežívajú aj iní. a tak v tom nakoniec nie sme nikdy úplne sami.

- ako definuješ to, čo robíme?
- neviem. ale prvýkrát nemám potrebu to nejak definovať. to je to, čo ma desí a zároveň som s tým úplne v pohode.
- jebávame spolu. relationship: we fuck.
(jakub michal teringa)

ale potom sú tam aj iné veci. potom je tam aj to, čo by sa dalo považovať za lásku, keby sme si to priznali. ale nepriznávame. pred sebou. pred svetom. iba potajomky. hádžeme náznaky, konáme maličkosti, ktoré dávajú najavo, že predsa len je v nás viac.
a nie, neromantizujem náš vzťah bezdôvodne.
neprekáža mi fakt, že sa neškatuľkujeme; vadí mi, keď sa na nás ľudia pýtajú. a ste spolu? a nie ste? aha, takže kamaráti s výhodami? nie kurva. bolo to. predtým. sme inde. ale nepomenovávame to. musíme? sme braní neseriózne. spoločnosť. skurvená spoločnosť. pokiaľ niečo nemá nálepku, nie je to reálne. nie je to dosť.
a tak je lepšie mať tri "reálne" vzťahy do roka, ako jeden nedefinovaný, však?

1 komentár:

  1. To poznám, ak človek niečo nevie zaradiť, tak je hneď divné a "mimo". Ale z toho si netreba nič robiť, pretože je úplne jedno, čo si myslia ostatní. Ak to nebudeme riešiť, nebude nás to ovplyvňovať :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť