utorok 19. júna 2018

príliš veľa na srdci.

maturita hotová. brigáda nájdená. leto začalo. niekedy je život krajší ako inokedy. opadol zo mňa niekoľko mesačný stres. je až zvláštne, že zrazu mám život ako-tak usporiadaný a s tými najstresujúcejšími položkami je pokoj. kľud. až mi je zvláštne ležať a nemusieť odrazu robiť nič. moja hlava akoby neustále rozmýšľa, či si náhodou nemám ešte niečo pozrieť, prečítať, naučiť sa, hľadať. sakra.
už mi tento reset zjavne veľmi trebalo.

///

nerozumiem, čo sa to deje. s týmto svetom. x je preč. prečo ........ prečo sa dejú všetky tieto veci. prečo ľudia stoja a natáčajú si niekoho smrť namiesto toho, aby mu pomohli. prečo stoja a SLEDUJÚ NIEKOHO POMALY UMIERAŤ NAMIESTO TOHO, ABY MU POMOHLI?! 
áno, ľudia umierajú denne, stále, ale to nie je fér. prečo je to takto. ja neviem. áno, chalan porobil hlúposti, áno, chalan sa správal občas otrasne, áno, 

jednoducho nerozumiem. umiera príliš veľa umelcov s potenciálom. príliš veľa umelcov, ktorých som si obľúbila a ich texty dávajú zmysel. príliš veľa umelcov, ktorých som chcela vidieť, počuť naživo. človeka to zamrzí. len 20 rokov... 20. to mám ja o rok. 20. sakra.

///

porobila som kopec hlúpostí, tento víkend som nemusela prežiť, reálne, bolo to zlé, bola som preč, toto sa nemalo stať, človek si neuvedomí, ako rýchlo sa všetko môže posrať, až kým sa to nestane, musím si dávať väčší pozor, musím mať väčší pud sebazáchovy, musím viac rozmýšľať. sakra. nikdy viac. nikdy. akcie bývajú super, áno, ale... alkohol nechcem vidieť. fuj. na druhý deň som mala len kanabis a bolo to fajn. sedkali sme spokojnučkí a bolo nám dobre. bola som si plne vedomá, čo robím. alkohol je sviňa. nechcem.

1 komentár:

  1. S chlastem není legrace. Ja som tiež mohla byť niekoľko krát už preč, či už z vlastnej "vôle" alebo z blbej náhody. Treba byť opatrný. Musíš vedieť, ktoré nebezpečenstvá stoja za to a ktoré nie. Ostaň svojská, a jeb na druhých ľudí, ak si myslia, že oni nepotrebujú vypnúť, nech nevypínajú, a nech ich zo systému a neustálej spoločnosti iných vyhlodaných homosapiens aj jebne. Uži si pomaturitné pocity, jedno guvno za tebou, ďalšie pred tebou :D

    OdpovedaťOdstrániť